عملکرد روزانه پایه دوم سعدی ۱۴۰۲/۰۹/۰۱

besmellah__95_

دبستان پسرانه هوشمند خردمند
عملکرد روزانه پایه دوم سعدی ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
ردیف مطلب تدریس شده کمک آموزشی تکلیف برای منزل
۱  درود اولیای گرامی و پسران نازنینم، روزتان به نیکی و شادی🌷    اولیای عزیز آزمون آنلاین در سایت مدرسه امروز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ ساعت ۳ بعدازظهر شروع می‌شود و تا پایان روز جمعه ۱۴۰۲/۰۹/۰۳ ساعت ۸ شب، پسرانم فرصت دارند که در آزمون شرکت کنند.

سپاس از همراهی شما عزیزان💐

۲  آهنگ شاد پخش شد. تکالیف بررسی شد. درباره‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ادبیات کودکان گفت‌وگو کردیم و مطالبی در این زمینه ارائه شد. کتاب داستان خواندیم.  پروژکتور، کتاب داستان  
۳  ریاضی: تقریب اعداد ۲رقمی تکرار و تمرین شد همراه با بازی، ساعت تمرین شد. پسران دلبندم کاربرگ ارزشیابی انجام دادند.  کاربرگ، ابزار آموزشی  عزیزم کاربرگ ریاضی را بادقّت انجام بده.

(دسته‌های یکی و ده‌تایی و ساعت آموزشی همراه داشته باشند.)

۴  علوم: کاردستی فصل‌ها که توسط پسرانم تهیه شده بود، در کلاس نمایش دادند و درباره فصل‌ها و چگونگی به وجود آمدن فصل‌ها گفت‌وگو کردیم. درباره‌ی تاثیر نور و گرما خورشید بر روی گیاهان صحبت کردیم و از روی دانه‌های لوبیا مشاهده کردیم.  کاردستی فصل‌ها، کره‌ی زمین، دانه‌های لوبیا که پسرانم سبز کرده بودند  نازنینم برای روز شنبه یک فرفره درست کن و با خودت بیاور.
۵  فارسی: نکات دستوری درس‌های ۱ تا ۳ تکرار و تمرین شد.  وایت‌برد، ابزار آموزشی  -کلمه‌هایی از درس مدرسه‌ خرگوش‌ها پیدا کن که نشانه‌های (ظ، غ، ق) داشته باشند.

-ادامه داستان زیر را بنویس و نقاشی بکش.

بچه خرگوش‌ها آن روز خیلی خوش‌حال بودند……………

۶  هدیه:ادامه درس پیامبران خدا گفته شد. کارتون مرتبط با درس تماشا کردیم.  پروژکتور  
۷  مهارت: درباره‌ی مهارت نه گفتن صحبت کردند و داستان تعریف کردند.  پروژکتور  یک نقاشی در برگه a4 بکشید که مهارت نه گفتن را نشان می‌دهد و شنبه به مدرسه بیاورید.
توضیحات: اولیا گرامی کاربرگ ارزشیابی ریاضی و نگارش به پسرانم داده شد، لطفاً بعد از مشاهده، امضا نموده و مجدد به مدرسه آورده، تا در پوشه‌کار پسران عزیزم نگه‌داری شود.

سپاس از شما

 

دیدگاهتان را بنویسید

پشتیبانی