عملکرد روزانه پایه دوم سعدی ۱۴۰۲/۱۲/۰۹

besmellah__95_

دبستان پسرانه هوشمند خردمند نوین
عملکرد روزانه پایه دوم سعدی ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
ردیف مطلب تدریس شده کمک آموزشی تکلیف برای منزل
۱  درود خدمت اولیای گرامی و پسران نازنینم، صبح سرد زمستونی شما به نیکی و شادی🌺    اولیای گرامی امروز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ آزمون آنلاین در سایت مدرسه برگزار می‌شود. پسران دلبندم امروز از ساعت ۳ تا جمعه ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ساعت ۸ شب فرصت دارند که در آزمون شرکت کنند و بعد از آن آزمون غیرفعال می‌شود. لطفاً همه پسران عزیزم در زمان اعلام شده در آزمون شرکت کنند. چنانچه در حین شرکت در آزمون، سوالی داشتید، می‌توانید داخل شاد برای من پیام بفرستید.
سپاس از همکاری شما بزرگواران
۲ ۱۱:۰۰ تا ۱۱:۱۵👈قرآن: سوره‌ی ماعون تکرار و تمرین می‌شود. فایل صوت از خودم و تصویر صفحه کتاب داخل گروه ارسال می‌شود. پسرانم سوره را بخوانند و برای من بفرستند.  فایل صوتی، تصویر کتاب  تکالیف روز قبل در شاد برای من فرستاده شود.
۳ ۱۱:۱۵ تا ۱۲:۰۰👈ریاضی: تصویر حل شده و فیلم توضیحات تمرینات مرور فصل صفحات ۱۰۶ و ۱۰۷ در گروه ارسال می‌شود. کاربرگ ارزشیابی جهت مرور مطالبی که تدریس و تمرین شده، ارسال می‌شود و پسرانم بعد انجام دادن، تصویر آن را برایم ارسال کنند.  تصویر و فیلم تمرینات مرور فصل، کاربرگ ارزشیابی  نازنینم جمع و تفریق‌های زیر را انجام بده و برای آن‌ها مسآله بنویس.

 ۴۲۰+۳۵۰

۵۵۰+۳۲۰

۵۸۰-۲۱۰

۴  ۱۲:۰۰ تا ۱۲:۳۰👈علوم: مطالبی که در فصل یازدهم یاد گرفته‌اند، پرسش و پاسخ شود.  فایل سوالات  
۵  ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۰۰👈فارسی: متن درس را بخوانند و برایم بفرستند، کلمات هم‌معنی و مخالف تکرار و تمرین می‌شود. هر دانش‌آموزی که فایل روخوانی را فرستاد در شخصی تعدادی کلمه از او خواسته می‌شود که معنی آن‌ها را بگوید.  کتاب درسی  -۲۰ کلمه از درس‌های کتاب فارسی پیدا کن و به آخر آن‌ها (ان، ها، گاه) اضافه کن و بنویس.

(هر کدام که می‌شود (ان، ها، گاه) اضافه کرد.)

سپس دو تا دو تا با آن‌ها جمله بساز.

-۳ خط املای ضبط شده، بنویس.(متن درس را بخوان و صدایت را ضبط کن، سپس گوش بده و املا بنویس.)

۶  ۱۳:۰۰ تا ۱۳:۳۰👈هدیه: انیمیشن مهارت‌های زندگی (ریختن زباله در طبیعت) جهت ایجاد انگیزه درس ۱۶ ارسال می‌شود و پسرانم بعد دیدن هر آنچه متوجه شدند، بصورت فایل صوتی بگویند و بفرستند. سپس متن درس خوانده می‌شود.  انیمیشن مهارت های زندگی، فیلم روخوانی درس  
۷      
توضیحات: 

 

دیدگاهتان را بنویسید

پشتیبانی