عملکرد روزانه پایه دوم سعدی ۱۴۰۲/۱۲/۱۶

besmellah__95_

دبستان پسرانه هوشمند خردمند نوین
عملکرد روزانه پایه دوم سعدی ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
ردیف مطلب تدریس شده کمک آموزشی تکلیف برای منزل
۱  درود همراهان گرامی، روزتان به نیکی و شادی    اولیای گرامی لطفاً پیام‌هایی که داخل گروه شاد ارسال می‌شود، توجه نمایید و پسران نازنینم فعالیت خواسته شده را انجام دهند.
۲  آهنگ شاد پخش شد. تکالیف بررسی شد. قرآن: پیام قرآنی صفحه‌ی ۷۵ و عبارات قرآنی صفحه‌ی ۷۶ خوانده شد.  پروژکتور، کتاب درسی  اولیای گرامی امروز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ آزمون آنلاین در سایت مدرسه برگزار می‌شود. پسران دلبندم امروز از ساعت ۳ تا جمعه ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ساعت ۸ شب فرصت دارند که در آزمون شرکت کنند و بعد از آن آزمون غیرفعال می‌شود. لطفاً همه پسران عزیزم در زمان اعلام شده در آزمون شرکت کنند. چنانچه در حین شرکت در آزمون، سوالی داشتید، می‌توانید داخل شاد برای من پیام بفرستید.
سپاس از همکاری شما بزرگواران
۳  ریاضی: کاربرگ ارزشیابی انجام شد.  کاربرگ  دلبندم کاربرگ فارسی و ریاضی را بادقت انجام بده.
۴ فارسی: شعر با پرستوهای شاد، کلیپ موزیکال پخش شد و پسرانم هم خوانی کردند. نگارش: صفحه ی ۸۳ انجام شد.  پروژکتور، وایت‌برد، کتاب درسی  
۵  علوم: پسران دلبندم شکلات آجیلی، ژله و شربت درست کردند. با حالت‌های ماده و تاثیر گرما و سرما بر روی مواد آشنا شدند و جشن گرفتند و خوراکی‌هایشان را خوردند.

در انتها یاد گرفتند که چطور خوراکی‌ها‌ی اضافی و زباله‌های تولید شده را جمع‌آوری کنند.

 مواد لارم برای تهیه شکلات و ژله و شربت، گاز مسافرتی، ظروف مورد نیاز  
۶  شطرنج: کلاس شطرنج با خانم عزیزی برگزار شد.    
۷  هدیه‌های آسمان: درس ۱۷ (وقت نماز) توضیح داده شد و کلیپ مرتبط پخش شد.  پروژکتور  
توضیحات: اولیای گرامی کاربرگ ارزشیابی ریاضی به پسرانم تحویل داده شده است، لطفاً پس از ملاحظه توسط شما عزیزان، امضا نمایید و جهت نگه داری در پوشه کار پسرانم، مجدد شنبه به من تحویل داده شود.

با سپاس از شما بزگواران

دیدگاهتان را بنویسید

پشتیبانی