عملکرد روزانه پایه دوم سهراب ۱۴۰۲/۰۹/۰۱

besmellah__95_

دبستان پسرانه هوشمند خردمند
عملکرد روزانه پایه دوم ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
ردیف مطلب تدریس شده کمک آموزشی تکلیف برای منزل
۱  درود خدمت اولیای گرامی و پسر های نازنینم    ارزشیابی ریاضی از پسر های عزیزم انجام شد. لطفا در منزل بازبینی و امضا شود و شنبه به من تحویل دهند.

کاربرگ نگارش و ریاضی به پسران عزیزم داده شد لطفا در منزل حل کنند و روز شنبه به من تحویل دهند.

روز شنبه پسران قشنگم یک صورتک ساده خرگوش با خلاقیت خودشان درست کنند و به همراه یک هویج به کلاس بیایند تا بتوانیم درس چهارم فارسی (مدرسه خرگوش ها) را آغاز کنیم.

۲ مهارت : با حضور خانم باقری با موضوع  (نه گفتن) برگزار شد و پسران عزیزم درباره این موضوع نقاشی کشیدند.  پروژکتور اولیای گرامی امروز پسران پرتلاشم آزمون آنلاین دارند،  پسران دلبندم از امروز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ ساعت ۳ عصر می‌توانند در آزمون شرکت کنند و تا پنج‌شنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۲ ساعت ۹شب فرصت دارید. اگر در زمان انجام دادن آزمون سوالی پیش آمد، شما عزیزان می‌توانید در شاد برای من پیام بفرستید.
سپاس از همراهی شما عزیزان
۳  ریاضی:ارزشیابی ریاضی انجام شد.    پسران عزیزم درمنزل شمارش رو به جلو و روبه عقب  برای یادگیری بهتر جمع و تفریق فرآیندی تمرین کنند همینطور  خواندن ساعت و دقیقه را با ساعت آموزشی تمرین کنند.

کاردستی ساخته شده در کلاس برای جمع و تفریق فرآیندی در منزل بطور مدوام استفاده شود. اولیای گرامی به پسران عزیزم عدد های مختلف بدهند تا آنها با استفاده از کاردستی خود حاصل جمع یا تفریق را بصورت فرآیندی به دست آورند.

پسران پرتلاشم کاردستی ساخته شده به همراه نوار های ده تایی و یکی  و ساعت آموزشی را هر روز در کلاس به همراه داشته باشند.

۴  علوم: صفحه ۳۲و ۳۳ (فصل های مختلف سال) مرور شد.  پروژکتور  پسران عزیزم به یاد داشته باشند روز شنبه نقاشی با موضوع چهار فصل که در کلاس روز دوشنبه توضیح داده شد و در سایت هم قرار گرفت به همراه داشته باشند.

(پسر های عزیزم یک صفحه آ ۴ را به چهار قسمت تقسیم کنند و در هر قسمت یکی از فصل هارا نقاشی کنند و تا روز شنبه به من تحویل دهند.)

۵  هدیه:مراحل وضو گرفتن مربوط به درس پنجم (می خواهم وضو بگیرم) مرور شد.  پروژکتور  
۶ قرآن:سوره فلق و پیام قرآنی صفحه ۲۹ مرور شد.    
۷ هنر:پسران عزیزم با خمیر بازی دست ورزی انجام دادند.    
توضیحات: درباره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فعالیت های این کانون برای پسران عزیزم صحبت شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

پشتیبانی