عملکرد روزانه پایه دوم سهراب ۱۴۰۲/۱۲/۰۸

besmellah__95_

دبستان پسرانه هوشمند خردمند نوین
عملکرد روزانه پایه دوم سهراب ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
ردیف مطلب تدریس شده کمک آموزشی تکلیف برای منزل
۱  درود خدمت اولیای گرامی و پسر های نازنینم 🌼

تکالیف پسران عزیزم (حل کاربرگ فرستاده شده در گروه و کلمات هم معنی و مخالف که بصورت رنگی باید در دفتر مشق نوشته میشد) برای من ارسال شود.

   
۲  ساعت اول ( ۱۱:۰۰_۱۱:۴۵) فارسی: شعر (ای خانه ما ) صفحه ۸۵ کتاب فارسی رو خوانی شود و تا ساعت ۱۱:۴۵  بصورت ویس برای من فرستاده شود.
   تکلیف: پسر عزیزم چهار خط اول درس سیزدهم (ایرانِ زیبا ) از (نام کشور ما ) تا  (افتخار می کنم.) بصورت بی نقطه بنویس و فردا نقطه بگذار.
۳  ساعت دوم (۱۱:۴۵_ ۱۲:۳۰) ریاضی: کاربرگ مرور جمع و تفریق فرایندی و تکنیکی در گروه ارسال می شود. پسران عزیزم حل کنند و تا ساعت ۱۲:۳۰ برای من ارسال کنند. فیلم حل کاربرگ مرور و حل تمرینات صفحات ۱۰۶ و ۱۰۷ در گروه قرار خواهد گرفت.    کاربرگ تکلیف ریاضی ۸ اسفند در گروه قرار خواهد گرفت دانش آموزان عزیز حل کنند و فردا به من تحویل دهند.
۴  ساعت سوم (۱۲:۳۰_۱۳:۱۵) املا: فیلم املای آینه ای در گروه شاد قرار خواهد گرفت دانش آموزان عزیزم مشاهده کنند و در دفتر املا بنویسند و تا ساعت ۱۳:۱۵ برای من ارسال شود.
   
۵  ساعت چهارم (۱۳:۱۵_۱۴:۰۰) هدیه:فیلم روخوانی درس ۱۶ (کیسه سنجاب کوچولو) در گروه ارسال خواهد شد.  پسران عزیزم به سوالاتی که در شاد ارسال خواهد شد بصورت ویس پاسخ دهند و برای من فرستاده شود. 

 

   
۶      
۷      
توضیحات: 

دیدگاهتان را بنویسید

پشتیبانی