عملکرد روزانه پایه چهارم مولانا ۱۴۰۲/۱۱/۲۹

besmellah__95_

دبستان پسرانه هوشمند خردمند نوین
عملکرد روزانه پایه چهارم مولانا
ردیف مطلب تدریس شده کمک آموزشی تکلیف برای منزل
۱  درود خدمت همراهان عزیز روزتون به نیکی و شادی عزیزان 🌹   املا: همه ی پسرهای گلم حتما هرشب؛ ۸ خط املا در تایم مشخص شده (مثلا در ۱۵دقیقه) از درس ۱۰ – ۱۱ بصورت انتخابی توسط اولیا جمله یا کلمه بنویسند.و حتما توسط اولیای گرامی تصحیح شود واژه های اشتباه نوشته و یاد گرفته شود.
۲  پسرهای گلم کلاس را با گوش دادن به آهنگ شروع کردند.  پروژکتور   به سوالات ریاضی که در دفتر مشق نوشته شده با دقت پاسخ داده شود.
۳  زبان: توسط خانم کربلایی دوست برگزار شد، املا حروف گفته شد.باکس آبی صفحه ۷۱ پرسش و پاسخ شد، تمرین صفحه ۷۱ حل شد.  پروژکتور – pdf  زبان: باکس آبی صفحه ۷۱ با استفاده از تصاویر زیر صفحه ۷۱ تمرین و تکرار شود و حتما به CD گوش داده شود، املا حرف های Ee-Ff-Gg-Hh در خانه تمرین شود.
۴  ریاضی: جمع و تفریق عدد اعشاری روی محور و تبدیل کسر به عدد اعشاری توضیح داده و مثال حل شد.

املا: پسرهای گلم در دفتر املا نوشتند.

ارزشیابی مطالعات گرفته شد.

 کاربرگ – تابلو  فارسی درس ۱۰ و ۱۱ به خوبی یاد گرفته شود. (واژگان، املا، دانش زبانی، حفظ شعر همای رحمت)
۵  مهارت: توسط خانم باقری برگزار شد و درباره ی خشم و راه های مدیریت خشم بحث و گفت و گو شد و پسرهای گلم انیمیشن قرمز شدن را دیدند.  پروژکتور- pdf پسرهای گلم دوشنبه با لباس ورزشی گرم به مدرسه بیایید و کتانی اضافه و بطری آب همراه داشته باشید.
۶  هدیه: سوالات درس دوازدهم در کتاب علامت زده شد.  پروژکتور – pdf   
۷  فارسی: دانش زبانی صفحه ۹۶ (صفت و فعل و نمودار) توضیح داده شد. واژه های هم معنی و هم خانواده درس ۱۲ گفته شد و در دفتر فارسی نوشته شد.  پروژکتور- pdf  
توضیحات: 

 

دیدگاهتان را بنویسید

اطلاعیه

پشتیبانی