عملکرد روزانه پایه چهارم مولانا ۱۴۰۲/۱۲/۰۹

besmellah__95_

دبستان پسرانه هوشمند خردمند نوین
عملکرد روزانه پایه چهارم مولانا ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
ردیف مطلب تدریس شده کمک آموزشی تکلیف برای منزل
۱  درود خدمت همراهان عزیز روزتون به نیکی و شادی عزیزان 🌹    توجه: پسرهای گلم حتما در آزمون آنلاین شرکت کنید، تمامی شما عزیزان از ساعت ۴ عصر امروز تا ۹ شب روز جمعه فرصت دارید تا در آزمون شرکت کنید. 
۲  قرآن: پسرهای گلم به کلیپ های آموزشی و فایل صورتی آیات ۱ تا ۱۰ سوره مُلک که در گروه شاد ارسال شده با دقت گوش کنید و ۴ خط را روانخوانی کنید و در شخصی شاد برایم ارسال کنید.

با توجه به فایل صورتی ارسال شده ( پیام قرآنی صفحه ۶۹) درباره ی پیام قرآنی و ارتباط آن با تصویر برایم توضیح دهید و در شاد بفرستید.

مدت زمان پاسخگویی ←۱۱ تا ۱۱:۳۰

 کلیپ – فایل صوتی  علوم: درس ۹ و ۱۰ تا جایی که درس داده شده است را به خوبی یاد بگیرید.
۳  فارسی: کلیپ آموزشی (درس ۱۳ لطف حق) ارسال شده در شاد را با دقت ببینید و به روانخوانی آن دقت کنید و سپس درس را روانخوانی کنید و در شخصی شاد برایم ارسال کنید.

مدت زمان پاسخگویی← ۱۱:۳۰ تا ۱۲

 کلیپ  فارسی : از درس ۱۳ لطف حق در دفتر مشق یکبار با دقت و خوش خط بنویسید.
۴  هدیه : سوالات درس ۱۳ خاله نرگس را که در شاد ارسال شده در برگه بنویسید و به کتاب بچسبانید و پاسخ ها را در کتاب علامت بزنید و در شخصی شاد برایم ارسال کنید.

مدت زمان پاسخگویی← ۱۲ تا ۱۲:۳۰

 کاربرگ  مطالعات: درس های ۱۱-۱۲-۱۳-۱۴-۱۵ را به خوبی یاد بگیرید.
۵   ریاضی: به کاربرگ آموزشی ارسال شده در شاد با دقت پاسخ دهید و پاسخ های خود را برای بررسی در شخصی شاد برایم ارسال کنید.

مدت زمان پاسخگویی← ۱۲:۳۰ تا ۱:۳۰

  کاربرگ  ریاضی: کاربرگ هفتگی ارسال شده در شاد را با دقت حل کنید و پاسخ های خود را در شخصی شاد برایم ارسال کنید.
۶  پسرهای گلم تا ساعت ۴ عصر امروز فرصت دارید تا تمامی تکالیف های خود را کامل کنید و برای بررسی در شخصی شاد برایم ارسال کنید.    
۷      
توضیحات:اسامی پسرهای گلم که دیروز در برنامه شاد تکالیف خود را با دقت و سلیقه نوشتند😍و خانم معلم را کلی خوشحال کردند:(آرین محسنی، نویان روشن ضمیر ، ابوالفضل شیرین دل،  رضا سیرتی ، آریو پورلطیفی ، احسان هدایتی، سید محمدپارسا حسینی، مهبد عزیزی )

سپاس از شما دانش آموزان عزیزی که مسئولیت خودتان را به خوبی انجام داده اید.🌹👏👏

دیدگاهتان را بنویسید

اطلاعیه

پشتیبانی