عملکرد روزانه پایه چهارم مولانا ۱۴۰۲/۱۲/۱۳

besmellah__95_

دبستان پسرانه هوشمند خردمند نوین
عملکرد روزانه پایه چهارم مولانا ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
ردیف مطلب تدریس شده کمک آموزشی تکلیف برای منزل
۱  درود خدمت همراهان عزیز روزتون به نیکی و شادی عزیزان 🌹    پسرهای گلم مشق دیروز را که از درس لطف حق (بدون نقطه)  نوشته بودید. با خودکار رنگی نقطه های آن را بگذارید.
۲  پسرهای گلم کلاس را با گوش دادن به آهنگ شروع کردند. املا: همه ی پسرهای گلم حتما هرشب؛ ۸ خط املا در تایم مشخص شده (مثلا در ۱۵دقیقه) از درس ۱۰ تا ۱۳بصورت انتخابی توسط اولیا جمله یا کلمه بنویسند.و حتما توسط اولیای گرامی تصحیح شود واژه های اشتباه نوشته و یاد گرفته شود.
۳  زبان: توسط خانم کربلایی دوست برگزار شد. صفحه ۷۴-۷۵-۷۶-۷۷ کتاب کار شد.  پروژکتور – pdf  زبان: املا حروف Ll-Kk-Jj-Ii در خانه تمرین شود.
 هدیه: درس جدید روانخوانی و توضیح داده شد.  پروژکتور – pdf   توجه: کتاب نگارش را فردا با خود بیاورید.
۵  ریاضی: صفحات ۱۲۰ و ۱۲۱ توضیح و تدریس شد  پروژکتور – pdf – دستورزی  پسرهای گلم مطابق با گروه و عنوان انتخاب شده برای هر گروه تصاویر رنگی و  تحقیق درباره ی موضوع انتخاب شده خود را بیاورید.
۶ ورزش:  پسرهای گلم به زمین چمن رفتند.    
۷ فارسی: لطف حق روانخوانی و در باره معنی شعر توضیح داده شد. صفحه ۱۰۵ درک مطلب و واژه آموزی توضیح داده شد

 

مطالعات: سوالات درس ۱۵ بررسی و توضیح داده شد.

 پروژکتور – pdf – دستورزی   
توضیحات: اسامی پسرهای گلم که دیروز در برنامه شاد تکالیف خود را با دقت و سلیقه نوشتند😍و خانم معلم را کلی خوشحال کردند:(آرین محسنی،  ابوالفضل شیرین دل،  رضا سیرتی ، احسان هدایتی، سید محمدپارسا حسینی، مهبد عزیزی )سپاس از شما دانش آموزان عزیزی که مسئولیت خودتان را به خوبی انجام داده اید.🌹👏👏

دیدگاهتان را بنویسید

اطلاعیه

پشتیبانی